Kwaliteit

Buro de Kermisgids biedt zekerheid van kermiskwaliteit

Kwaliteit is een kernpunt voor Buro de Kermisgids. Wij willen de beste kermis voor opdrachtgever, kermisexploitant en kermisbezoeker. Daarom volgen wij de organisatie en coördinatie van elke kermis die wij verzorgen. Van opbouwfase tot en met de evaluatie. Dat doen we met een intern kwaliteitsmanagementsysteem.

Ons kwaliteitssysteem in het kort

  1. Screening van de aangemelde exploitanten van attracties. Check op kredietwaardigheid, geldige keuringsbewijzen etc.
  2. Definitieve selectie van de exploitanten. Check op evenwichtige samenstelling.
  3. Gunning van de standplaats, overhandiging Algemene Voorwaarden.
  4. Na incasso pachtdeel 1: verlening standplaatsvergunning.
  5. Tijdens kermisvoorbereiding: check op stroomvoorziening, geluidsniveau, reinigingsdienst. Plus contact brandweer, politie en andere hulpdiensten.
  6. Tijdens en na opbouw: vertegenwoordiger van Buro de Kermisgids is regelmatig aanwezig. Voor begeleiding en kwaliteitsmetingen (vastgelegd voor evaluatie).
  7. Na afloop van de kermis: afhandelingswerkzaamheden. Vervolgens evaluatie (evaluatieformulieren).

Alle meetresultaten en verbeterpunten gaan het dossier in. Voor een nog betere kermis het volgende jaar.

Wilt u ook zekerheid van kwaliteit voor uw kermis?​

Een succesvolle kermis begint bij een goede organisatie. Buro de Kermisgids helpt u alles uit uw kermis te halen. Het beste voor de kermisbezoeker, de exploitant en voor u. Bel (0172) 43 03 59 of vul het contactformulier in